Dodał: |
Aktualizacja: |
Oceń: 0 0

Telefony ratunkowe

  • Numer ratunkowy 112
  • Pogotowie Ratunkowe 999
  • Policja 997
  • Straż Pożarna 998
  • Straż Miejska 986
  • Centrum Powiadamiania Ratunkowego WOPR czyli numer ratunkowy nad wodą 601 100 100
  • Stały dyżur Centrum Zarządzania Kryzysowego 71 770 22 22

Telefony awaryjne

  • Pogotowie energetyczne 991 (połączenie bezpłatne, dostępne także z tel. komórkowych)
  • Pogotowie gazowe 992
  • Pogotowie ciepłownicze 993
  • Pogotowie wodno-kanalizacyjne 994 (czynne przez całą dobę, bez numeru kierunkowego, połączenie bezpłatne),

Informacyjne

Centrum Informacji Turystycznej  71 3443 111 (poniedziałek-piątek: 9.00-19.00)
Dolnośląska Informacja Turystyczna 71 342 01 85
Punkt informacji dla obcokrajowców 71 77 24 950
INFOLINIA MPK - 71 321 72 71, 71 321 72 70, 71 325 08 89 (poniedziałek - piątek 7.00-20.00)
Infolinia PKP - 19 757
Infolinia PKP Przewozów Regionalnych - 703 20 20 20
Infolinia PKP PR dla osób niepełnosprawnych - 800 022 222 (poniedziałek-piątek, oprócz świąt: 7.30 - 18.00)
Infolinia Polbus PKS 703 400 444

Infolinia Urzędu Miejskiego we Wrocławiu

Konsultanci UM Wrocław - 71 777 77 77

Inne

  • Pogotowie Opiekuńcze 71 799 89 06 (24h)
  • Pogotowie Weterynaryjne 71 337 36 36 (24h)
  • Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - całodobowy telefon alarmowy 0605 883 227
  • Biuro Rzeczy Znalezionych 71 376 08 96 (środa: 8.30-16.00, w pozostałe dni robocze w godz. 8.00-14.00)
  • Biuro Obsługi Pasażera MPK Wrocław 71 321 72 71 (poniedziałek-piątek: 8.00-20.00)
  • Telefoniczne centrum obsługi klienta MPWiK 71 34 09 655 (środa: 8.00-17.00, w pozostałe dni robocze w godz. 8.00-15.00)
  • Miejski Rzecznik Konsumentów 71 777 75 59
  • Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111 (linia bezpłatna)
  • Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka 800 12 12 12
  • Ogólnopolski Telefon dla Ofiar Przemocy w Rodzinie "Niebieska Linia" 801 120 002 (poniedziałek-sobota: 8.00-22.00, niedziele i święta: 8.00-16.00)
  • Policyjny Telefon Pogotowia Dziecięcego 71 340 38 03 (telefon ze specjalnym przeznaczeniem dla dzieci, które widzą przemoc w domu)
  • Zgłaszanie zaginięć osób 801 24 70 70 lub 22 654 70 70 (24h linia wsparcia Fundacji ITAKA)

Skomentuj

Projekt ‘MIEJSKI SYSTEM INFORMACYJNY I AKTYWIZACYJNY DLA MIGRANTÓW’ jest współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji oraz budżetu państwa. Wyłączna odpowiedzialność spoczywa na autorze. Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za sposób wykorzystania udostępnionych informacji.

Projekt LOKALNE MIĘDZYSEKTOROWE POLITYKI NA RZECZ INTEGRACJI IMIGRANTÓW realizowany był w ramach programu Obywatele dla Demokracji, finansowanego z Funduszy EOG.

Projekt LOKALNE POLITYKI MIGRACYJNE - MIĘDZYNARODOWA WYMIANA DOŚWIADCZEŃ W ZARZĄDZANIU MIGRACJAMI W MIASTACH był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich oraz budżetu państwa. Wyłączna odpowiedzialność spoczywa na autorze. Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za sposób wykorzystania udostępnionych informacji.

Projekt LOKALNE MIĘDZYSEKTOROWE POLITYKI NA RZECZ INTEGRACJI IMIGRANTÓW był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich oraz budżetu państwa. Wyłączna odpowiedzialność spoczywa na autorze. Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za sposób wykorzystania udostępnionych informacji.

Projekt ‘WARSZAWSKIE CENTRUM WIELOKULTUROWE’ był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich oraz budżetu państwa. Wyłączna odpowiedzialność spoczywa na autorze. Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za sposób wykorzystania udostępnionych informacji.

LOKALNE MIĘDZYSEKTOROWE POLITYKI NA RZECZ INTEGRACJI IMIGRANTÓW Projekt realizowany był przy wsparciu Szwajcarii w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.